Kliknij obok przycisk +1 i poleć nasz sklep swoim znajomym.


Zobacz nasz profil na
Strona Główna Promocje Regulamin Kontakt FAQ Koszty wysyłki O sklepie
Świat zabawek Twojego dziecka - Edu-Play
Wybierz kategorię
Konsultacja telefoniczna pod numerem 58 621 53 03
Jesteśmy Rzetelną Firmą!
Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
Zabawki Smoby i Edu-Play dla naszych pociech
Panel Klienta
Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Często zadawane pytania

1. Czy artykuły takie jak huśtawki czy zjeżdzalnie przystosowane są do użytku zewnętrznego?

Tak, oczywiście. Produkty te nadają się zarówno do użytku zewnetrznego, jak i wewnętrznego.

2. Jak montuje się huśtawkę? 

Korzystając z instrukcji obsługi należy odpowiednio związać linę, regulując jej wysokość za pomocą dołączonych, metalowych haków w kształcie litery "S". Tak przygotowaną huśtawkę montuje się we framudze drzwi, bądź na zewnatrz za pomocą drążka rozporowego lub metalowych haków.

3. Czy dziecko może wypaść z huśtawki?

Huśtawki są produktem bezpiecznym, dzięki wykorzystaniu zabiezpieczającego panelu przedniego, który montuje się pod siedziskiem za pomocą śruby. Dodatkowo siedzisko wykonane jest ze specjalnej, antypoślizowej struktury.

4. Czy oferowane stoły bilardowe i piłkarzyki są trwałe?

Piłkarzyki i bilardy wykonane są z trwałej płyty MDF, oklejonej kolorowym luminatem. Zapewnia to ich trwałość i solidność.

5. Czy oferowane zabawki są bezpieczne dla dzieci?

Wszystkie produkty w sklepie są bezpieczne i posiadają certyfikat CE. 

6. Jak długo będę czekał na przesyłke?

Zamówienia realizujemy w ciągu 24-48 godzin. Do tego nalezy doliczyć jeszcze przesyłkę kurierem.

7. Gdzie znajdę paragon?

Paragon umieszczony jest na zewnętrznej części opakowania, w woreczku strunowym. 

8. Czy istnieje możliwość zwrotu?

W sklepie eduplay.pl klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, w stanie umożliwiającym dalszą sprzedaż i zostanie odesłany przez klienta wraz z dowodem zakupu i oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniem. Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu oraz odesłać przesyłką rejestrowaną na nasz adres, zachowując dowód nadania. Zwrot zostanie rozpatrzony pod warunkiem dołączenia wraz ze zwracanym towarem pisma odstąpienia od umowy kupna. Zwrot następuje w ciągu 14 dni roboczych. 

9. W jaki sposób należy reklamować towar?

Reklamacje należy składać e-mailowo, na adres: reklamacje@eduplay.pl. Wszelkie, dalsze instrukcje postępowania przekazywane są drogą elektroniczną.

10. Czy w sklepie można dokonać zakupu hurtowego?

Tak, oczywiście. Współpraca z naszą firmą rozpoczyna się od przesłania dokumentacji firmy tj. zaświadczenie o nadaniu numeru Nip, zaświadczenie o nadaniu numeru Regon, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Po weryfikacji dokumentów logują się Państwo na sklepie www.edu-play.pl , następnie nadany zostaje status hurtownika. Po kolejnym logowaniu widoczne są ceny hurtowe.  

© Edu-play. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Oprogramowanie KQS.store
')